We helpen je graag!

Ik heb een storing

Vervelend dat je een storing aan je apparaat hebt, we helpen je graag verder.

Meld jouw storing via het formulier.



 Storing melden


Open artikel

Ik wil een onderdeel of accessoire voor mijn apparaat bestellen

Bestel een onderdeel of accessoire voor je apparaat in onze keukenserviceshop.  


Op de website volg je de stappen om je gewenste onderdeel of accessoire te bestellen. Houd het modelnummer van je apparaat bij de hand om de bijhorende onderdelen of accessoires te vinden. 



Open artikel

Ik heb een vraag over mijn monteursbezoek

Op deze pagina vind je informatie over je monteursbezoek. Je kunt je afspraak ook online bekijken:


 Afsrpaak bekijken



Wil je de afspraak verzetten of afzeggen? Gebruik dan de onderstaande knoppen en regel het zelf online tot 2 werkdagen voor het geplande bezoek.


 Afspraak wijzigen


 Afspraak annuleren


Open artikel

Ik wil mijn apparaat registreren

Registreer online je apparaat binnen 30 dagen na aankoop, registreren is gratis.


Apparaten registreren



Open artikel

Ik wil meer weten over garanties

Op deze pagina vind je informatie over onze garantie.


Open artikel

Heb je andere hulp nodig?

Als je niet zeker weet hoe je verder moet of je kunt niet vinden wat je zoekt, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.


Maak een afspraak bij ons Experience Center of kijk waar de dichtstbijzijnde ASKO-dealer is.  


Ik wil een pakket retourneren 


ATAG Benelux

Postbus 1033

6920 BA Duiven


Wil je jouw bestelling retourneren? Bekijk dan onze pagina Retourinformatie.


Stuur een e-mail

Heb je een storing? Vul dan dit storingsformulier in.

Heb je een andere vraag? Vul dan dit contact formulier in.


Bel met het contact center  


Wil je ons bellen, zorg dan dat je het modelnummer en de leveringsdatum van het toestel bij de hand hebt.


Telefoonnummer: (088) 882 18 00


Wij zijn bereikbaar op:

  • werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur. 
  • zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.




Open artikel