Mijn Afspraak

Hoe kan ik een monteursbezoek aanvragen?

Wil je een servicebezoek aanvragen? Vul het formulier in op onze website en vraag een monteursbezoek aan. 


Tip! Registreer je apparaten voor garantie zodat wij exact weten welke apparaten je hebt en om de administratie te versnellen.


Ik ben huurder

Woon je in een huurwoning en ben je niet de eigenaar van het toestel? Meld je storing dan via je verhuurder.


Meer informatie  


Open artikel

Hoe wijzig of annuleer ik mijn monteursbezoek?

Heb je een afspraak met een monteur en wil je deze wijzigen of annuleren? Je kunt dit zelf online regelen als je afspraak 2 dagen of langer in de toekomst gepland staat.


Staat het bezoek voor vandaag of morgen gepland? Neem dan contact met ons op om de datum van je bezoek te wijzigen of annuleren.


Meer informatie


Open artikel

Wanneer komt de monteur?

Heb je online een afspraak gemaakt met onze monteur? Dan heb je een e-mail of sms gekregen met alle informatie over je afspraak. Hoe laat de monteur komt kun je ook online bekijken: Bezoektijd monteur ASKO


Goed om te weten 

  • Je kunt de afspraak zelf online verzetten of annuleren tot 2 werkdagen voor het geplande bezoek. Lees in dit artikel meer over wijzigen of afzeggen van het monteursbezoek. 
  • De werkdag voordat onze monteur langskomt, krijg je na 13:00 uur een e-mail of sms. Hierin staat een tijdsblok van drie uur waarin je de monteur kunt verwachten. 


Geen bezoektijd ontvangen

Komt de monteur binnen 24 uur en heb je nog geen bezoektijd ontvangen? Controleer dan het volgende:

  • Is de e-mail met het tijdsblok al verstuurd? Zie de verzendtijd hierboven.
  • Bekijk of de bezoektijd online staat op de ASKO afspraakbeheerpagina.
  • Controleer of de e-mail in de spam inbox terecht is gekomen.


Heb je alles gecontroleerd en nog steeds geen tijdsblok? Neem dan contact met ons op.


Open artikel

Kan de monteur mij van tevoren bellen als ik een afspraak met hem heb?

Heb je een afspraak met één van onze monteurs, dan belt de monteur je voordat hij bij je is. 


Meer informatie 


Open artikel

Wanneer ontvang ik een mail of sms met het tijdsblok van het monteursbezoek?

Je ontvangt een dag van tevoren na 13:00 uur een mail of sms van ons. Hierin staat een tijdsblok van 3 uur waarin je de monteur kunt verwachten.


Geen bezoektijd ontvangen

Komt de monteur binnen 24 uur en heb je nog geen bezoektijd ontvangen? Controleer dan het volgende:

  • Is de e-mail met het tijdsblok al verstuurd? Zie de verzendtijd hierboven.
  • Bekijk of de bezoektijd online staat op de ASKO afspraakbeheerpagina.
  • Controleer of de e-mail in de spam inbox terecht is gekomen.


Heb je alles gecontroleerd en nog steeds geen tijdsblok? Neem dan contact met ons op.


Meer informatie 


Open artikel

Wat jij kunt doen om het monteursbezoek zo goed mogelijk te laten verlopen

Onze monteur kan het beste zijn werk doen als zijn werkplek (de plek waar het te repareren apparaat staat) goed toegankelijk is. Daar hebben we jouw hulp bij nodig. Lees hier wat jij kunt doen om het monteursbezoek zo goed mogelijk te laten verlopen. 


Tip! Registreer je apparaten voor garantie zodat wij exact weten welke apparaten je hebt en om de administratie te versnellen.



Komt de monteur voor jouw.. 


Wasmachine/droger: 

  • Zorg ervoor dat de werkruimte eromheen vrij en goed toegankelijk is.
  • Staat het apparaat op hoogte ingebouwd? Zorg ervoor dat het uitgebouwd is en op de grond staat. (Als het alleen om een reparatie aan of van de deur gaat, is dit niet nodig.)
  • En dat er een volwassene aanwezig is.

Open artikel